środa, 29 marca 2017

ZAPROSZENIA ŚLUBNE W WYJĄTKOWYM STYLU

Przed Tobą wielki dzień, a zarazem ogrom pracy. Jeżeli dotychczas myślałaś, że ślub to tylko świetna zabawa i najwspanialszy dzień, który zapamiętasz do końca życia, to muszę wyprowadzić Cię z błędu. Oprócz tego to długa lista zadań, którym musisz stawić czoła. Suknia ślubna, garnitur, dekoracja sali, wybór orkiestry, kosmetyczka, fryzjer, wybór menu oraz zaproszeń to tylko część zadań z twojej magicznej listy. Dzisiaj postanowiłam skupić się na zaproszeniach ślubnych i pomóc Wam w tym trudnym wyborze. A jak sami wiecie im większy macie wybór, tym trudniej się zdecydować. Pokaż swoim gościom, że masz klasę i tym gestem zapowiedz imprezę w wielkim stylu, którą Twoi bliscy zapamiętają na długo i będą ją miło wspominać.   
Przeglądając propozycje zaproszeń ślubnych w sklepach internetowych natrafiłam na sklep Zapi. Ich oferta mnie bardzo urzekła, dlatego postanowiłam wybrać kilkanaście najciekawszych wzorów i podzielić się nimi z Wami. Jestem pewna, że podbiją równiez Wasze serca :) 


Jeżeli uwielbiasz styl Vintage 






Dla zwolenników eko





W stylu glamour 









W romantycznym klimacie 







Flower design






Jeżeli spodobały Ci się któreś z zaproszeń, koniecznie odwiedź sklep Zapi. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz