środa, 4 maja 2016

PRZEGLĄD NAJMODNIEJSZYCH STROJÓW KĄPIELOWYCH NA LATO 2016

Lato coraz  bliżej. W sklepach roi się już od strojów kąpielowych. Modeli i wzorów jest mnóstwo. Sklepy internetowe również mają bogatą ofertę. W tym sezonie z pewnością królować będzie styl boho, falbanki, sznurowania oraz hawajskie kwiaty. Furorę będą również robiły wycięte majtki. Ja już nie mogę doczekać się lata, aby móc wskoczyć w swoje wymarzone bikini, a wy? Aby ułatwić wam ten zakup udałam się na wirtualne zakupy, aby wyszukać dla was te najciekawsze modele i zrobiłam mały przegląd. Spójrz sama, Może akurat jakiś wpadnie Ci w oko. Ja wybrałam ten z numerem jeden. Teraz kolej na Ciebie. 
















Missguided Wrap Over Premium Bandage Bikini Top

Image 1 of Lee + Lani The Catch Swimsuit

Image 1 of ASOS One Shoulder Bikini Top

Image 3 of ASOS Floaty Frill Triangle Bikini Top

Image 1 of Blue Life Seashell Underwired Bikini Top

Image 1 of Jaded London Mesh Insert Crop Bikini Top

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz