niedziela, 14 lutego 2016

PRZEGLĄD KOLOROWYCH SZPILEK NA SEZON WIOSNA - LATO 2016

Pragniesz się wyróżniać. Moja propozycja na dzisiaj to kolorowe szpilki. Z pewnością przyciągną uwagę i będą dopełnieniem całej stylizacji. A na dodatek to one będą grały pierwsze skrzypce. Jeszcze nie tak dawno, mówiąc o szpilkach, mieliśmy na myśli te klasyczne w kolorze czerni. Dzisiaj jednak idziemy o krok dalej i coraz częściej sięgamy po te w kolorze czerwieni, różu, fuksji, zieleni, czy błękitu. Tej wiosny kolorowe szpilki to jeden z najmocniejszych trendów. Nie może ich zabraknąć w twojej szafie. Który kolor najbardziej przemawia do ciebie. Ja wybrałam te w kolorze fuksji marki Mai Piu Senza. A Ty, które wybierasz? Nie masz pomysłu? A może nie wiesz, gdzie je kupić? Poniżej zamieszczam moje propozycje. Mam nadzieję, że któraś z nich przypadnie Ci do gustu.



Buffalo


Buffalo

Top Shop 

Zign

Aldo

Aldo

Aldo


Steve Madden

Mai Piu Senza

Mai Piu Senza


Guess

Christian Louboutin

Jimmy Choo

Miu Miu 

Gianvito Rossi

Gianvito Rossi

Christian Louboutin














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz